Translate

czwartek, 8 października 2015


Kiedy mówisz: "To niemożliwe"
BÓG ci mówi: "Wszystko jest możliwe" Łk18,37

Kiedy mówisz: "Czuję się taki samotny"
BÓG ci mówi: "Nie opuszczę cię, ani nie pozostawię" Hbr13,5

Kiedy mówisz: "Ja sobie z tym nie poradzę"
BÓG ci mówi: "Wszystko możesz w Tym, który cię umacnia" Flp14,3

Kiedy mówisz: "Nie zasługuję na wybaczenie"
BÓG ci mówi: "Ja ci przebaczam" 1J1,9:Rz8,1

Kiedy mówisz: "Boję się..."
BÓG ci mówi: "Nie lękaj się, jestem z tobą" Iz41,10

Kiedy mówisz: "Jestem taki zmęczony"
BÓG ci mówi: "Ja dam ci ukojenie" Mt11,28-30

Kiedy mówisz: "Nikt mnie nie kocha"
BÓG ci mówi: "Ja kocham ciebie" J3,16:J13,34

Kiedy mówisz: "Nie wiem jak iść"
BÓG ci mówi: "Pouczę cię i wskażę drogę, którą pójdziesz..." Ps32,8

Kiedy pytasz: "Która droga zaprowadzi mnie do Boga?"
Bóg ci mówi: "JEZUS CHRYSTUS, mój Syn umiłowany w Nim pokładaj nadzieję"

PISMO ŚWIĘTE jest kluczem do zrozumienia życia.


"Jeśli Bóg dopuścił, że dzisiaj cierpisz, to tylko dlatego, że powstanie z tego dobro, o którym ty dziś jeszcze nie wiesz". Kard.S.Wyszyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz